Κυριακή, 8 Μαρτίου 2009

Print this post

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ SERVICE

Όπως καταλάβατε δεν έχει γίνει καμία καινούρια ανάρτηση εδώ και πάνω από δέκα μέρες. Αιτία είναι κάποια τεχνικά προβλήματα και η αδικαιολόγητη καθυστέρηση του service του E-shop (δέκα μέρες για αλλαγή ενός σκληρού δίσκου σε καινούριο pc δύο μηνών που crash-άρισε μου φαίνεται υπερβολικό και μπορεί η διαδικασία αντικατάστασης του να ξεπεράσει τις δύο εβδομάδες). Ελπίζω μέχρι το τέλος της εβδομάδας όλα να πάνε καλά και να αναρτηθούν καινούρια posts στο παρόν blog με κόλπα, συμβουλές, ιδέες και προτάσεις.
Ότι απορίες έχετε μπορείτε να τις στέλνετε στο e-mail που βρίσκεται στο δεξί μέρος του blog. Σας εύχομαι καλή εβδομάδα και μακριά από τα αργόστροφα services.

5 σχόλια:

  1. Χμ...
    service στο e-shop....
    Πριν λίγο καιρό που ήθελα να αγοράσω ένα macbookpro, [εδώ που είμαι ή από e-shop, ή από mulrirama, για Γερμανό δε ρώτησα] ρώτησα κάτι φίλους στο irc, από που να το πάρω δεδομένου του ότι δεν ήθελα να τραβηχτώ Αθήνα.
    Το e-shop είχε και κάτι έξτρα μαζί με το μακμπουκ. Η τιμή ίδια και στα δύο και ίδια με το επίσημο σάιτ της Apple...
    Mου λέει λοιπόν ένας: Επειδή το σέρβις των e-shop είναι τελείως γτπ, προτήμισε multirama...
    To θέμα είναι πως αγόρασα από τα multirama το mac -cash το χρήμα- και είχε χαλασμένο το cd driver..
    Το πήγα πίσω και μου έφεραν καινούργιο μηχάνημα σε 2 μέρες...

    Αυτό απλά ένα περιστατικό είναι, δε συγκρίνω, ούτε κατηγορώ κανένα από τα 2 καταστήματα..
    Αλλά, όταν μου το λέει ένας και μετά το διαβάζω κι εδώ, όσο να 'ναι επιρεάζεται κάποιος...

    -miliokas aka skylos_mayros-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @miliokas Στο e-shop είμαι χρόνια πελάτης και μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος και από τις τιμές και απόεξυπηρέτηση. Αυτό δε σημαίνει ότι αν κάνουν κάτι στραβά δε θα το πω. Χθες προσπαθούσα να πάρω τηλέφωνο στο service στην Αθήνα από το πρωί μέχρι τις 15:00 που υποτίθεται ότι δουλεύουν... Τζίφος! Κανένας δε σήκωσε το τηλέφωνο.
    Όσο για τα multirama; Εκεί έχω κακές εμπειρίες πριν καν γίνω πελάτης. Η ασχετοσύνη των πωλητών και το "δε βαριέσαι" του, ας πούμε, τεχνικού τους με απέτρεψαν πάμπολλες φορές να γίνω πελάτης τους. Συγκεκριμένα μια γνωστή μου αγόρασε pc από το Multirama και μετά από δύο μήνες είχε πρόβλημα με το τροφοδοτικό και το ανεμιστηράκι. Το τροφοδοτικό το άλλαξαν με το ζόρι αλλά το ανεμιστηράκι πο έκανε πολύ θόρυβο όχι. Η δικαιολογία του τεχνικού; "Δε φταίμε εμείς για το ανεμιστηράκι". Άντε βγάλε συμπέρασμα... Αυτό είναι ένα από τα πολλά επριστατικά που έχουν βιώσει γνωστοί μου.
    Το θέμα είναι να καταγγέλλουμε ότι στραβό γίνεται από διάφορες εταιρίες και να μαθαίνουμε τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές. Για παράδειγμα τις εγγυήσεις. Πίστεψε με σε όλα τα μαγαζιά υπάρχουν δυσαρεστημένοι πελάτες και η κάθε γνώμη επηρεάζει του υπόλοιπους καταναλωτές και υποψήφιους πελάτες του κάθε μαγαζιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προσωπικά φίλε μου, θα αγόραζα έναν σκληρό θα τον έβαζα στο pc και όταν και αν αναγνώριζαν τη βλάβη στο σκληρό και μου επέστρεφαν καινούργιο θα το έβαζα σαν δεύτερο. Μου έχει χτυπήσει σκληρός που πήρα από το e-shop και μου τον επέστρεψαν λέγοντάς μου, πως δεν έχει τίποτα. Ο σκληρός όμως ήταν τόσο χάλια που ακόμα και το διαγνωστικό της κατασκευάστριας εταιρίας τον έβγαζε χαλασμένο! Τον έβαλα στο άλλο pc που έχω σαν δεύτερο για να πάρω δεδομένα και δε γινότανε μεταφορά με τίποτα. Το ίδιο αποτέλεσμα είχα και με live cd που έβαλα για να περάσω τα δεδομένα σε εξωτερικό σκληρό. Όμως άλλη γνώμη είχαν οι τεχνικοί στο e-shop..
    Φιλικά
    Max

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι γεγονος οτι το e-shop.gr δεν φημιζεται για της after sales υπηρεσιες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @maxplace Από τη στιγμή που με καλύπτει η εγγύηση eννοείται ότι θα τη χρησιμοποιήσω. Πόσο μάλλον όταν το pc είναι μόλις δύο μηνών. Τον σκληρό που χάλασε εννείται ότι απαίτησα να μου τον στείλουν πίσω αλλιώς θα πέσουν μυνήσεις γιατί μέσα υπάρχουν προσωπικά δεδομένα, projects που δουλεύω, cookies από σελίδες που έμπαινα χρησιμοποιώντας usernames και passwords ακόμα και e-banking.
    @roverand Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Όσο η εν λόγω εταιρία καθυστερεί τόσο πιο πολύ θα τους κράζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

back to top